Herkese merhaba arkadaşlar. Aldığımız günden beri bizi lanet ettiren bu hizmeti nasıl şikayet edebiliriz? 2 kez modem değiştirilmesine rağmen o kadar kötü internet alıyoruz ki! Ayrıca alamadığımız hizmetten caymak istediğimizde 600 tl ücret istiyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba?