seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman diyorum alt yazpı ttnet ttnetten şaşmayın.
hocam altyapı olmadığı için superboxa mecbur kaldık zaten



hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merakımdan soruyorum Superbox'u nerede kullanıyorsunuz? Ben de kullandım bir tek yazlıkta sıkıntı çekmiştik o da dağların arasındaydı baz istasyonu yoktu yakınlarda.
Ankara keçiörende kullanıyorum hocam