Bende süperbox kullanıcısıyım. İlk 2 ay lanet etmiştim fakat sonradan kendine geldi gibi uzun uğraşlarımın sonunda. Modem hiç değiştirmedim. Şuanda da en uygun şekilde kimseye tavsiye etmeden kullanmaya mecburen devam ediyorum.