TekUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende süperbox kullanıcısıyım. İlk 2 ay lanet etmiştim fakat sonradan kendine geldi gibi uzun uğraşlarımın sonunda. Modem hiç değiştirmedim. Şuanda da en uygun şekilde kimseye tavsiye etmeden kullanmaya mecburen devam ediyorum.
haziran 2019dan beri çilesini çekiyoruz her gelen modem değişip gidiyor ben de anlamadım bu gece aradım şimdi de baz istasyonuna suç atıyolar bakalım ne olacak