• 21-05-2019, 15:36:10
    #37
    monster tabi ki . apple ı direk eliyorum işletim sistemi dışında tamamen çöp.. msi ile monster arasında bir fark yok bari para yerliye gitsin hem daha ucuz.
  • 21-05-2019, 16:04:20
    #38
    Botman, Codemaster
    onurc4kir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2013 sonu macbook cihazım var bootcamp ile 512gb ssd'nin yarısından biraz daha azına windows kurdum. Yaklaşık 4 yıldır cihaz bende çıkan bütün Fifa oyunlarını oynadım ve hala FIFA 19 oynuyorum. CS:GO oynatıyor. BF3 oynadım ve GTA 5 çok yüksek ayarlarda olmasada oynadım. Şu an sadece fifa oynamak için açıyorum windows'u. Alacaksanız tavsiye ederim memnunum cihazımdan.
    Macbook oyun konusunda çok yetersiz hocam. İleriye yönelik almak istiyorum pcyi. Yani 2 sene sonra oyun çıktığında da bi bakmak isterim açıkçası. Yoksa macbook oyun dışında gayet iyi.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam monster a5 v13.1
    2 aydır kullanıyorum
    Monstera bir + daha geldi.
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster tabi ki . apple ı direk eliyorum işletim sistemi dışında tamamen çöp.. msi ile monster arasında bir fark yok bari para yerliye gitsin hem daha ucuz.
    Evet ben de bu kafadayım yalnız problemli diye arkadaşlar yorum yaptılar. Tam olarak problemleri iletirlerse ona göre tercih yapalım.
  • 21-05-2019, 16:14:50
    #39
    HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook oyun konusunda çok yetersiz hocam. İleriye yönelik almak istiyorum pcyi. Yani 2 sene sonra oyun çıktığında da bi bakmak isterim açıkçası. Yoksa macbook oyun dışında gayet iyi.



    Monstera bir + daha geldi.


    Evet ben de bu kafadayım yalnız problemli diye arkadaşlar yorum yaptılar. Tam olarak problemleri iletirlerse ona göre tercih yapalım.

    Arkadaşım kullanıyor sürekli oyun amaçlı eski bir monster bilgisayarı vardı şimdi yenisini aldı 13bine gayet memnun
  • 21-05-2019, 16:58:12
    #40
    Bende monster almayı düşünüyorum.Aldigim duyumlara göre gayet iyi diyorlar
  • 21-05-2019, 18:36:30
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    macbook air + geforcenow + 100 mbit internet
  • 21-05-2019, 19:28:31
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster tabi ki . apple ı direk eliyorum işletim sistemi dışında tamamen çöp.. msi ile monster arasında bir fark yok bari para yerliye gitsin hem daha ucuz.
    Konu yerli yabancı değil.Monsterin tüm parçaları ithal zaten Arasında fark yokken neden kaliteden vazgeçsin
    MSİ diyorum bende.



    Gaming ve performans cihazlarında Msi başı çeker sonra asus gelir daha sonra diğer markalar.



    Ek : Bende TULPAR T5 vardı monsterin başımız beladan kurtulmadı ssd degişti ram degişti en son anakart değişecek denilip iade aldılar msi aldım.
  • 21-05-2019, 19:45:30
    #43
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu yerli yabancı değil.Monsterin tüm parçaları ithal zaten Arasında fark yokken neden kaliteden vazgeçsin
    MSİ diyorum bende.




    Gaming ve performans cihazlarında Msi başı çeker sonra asus gelir daha sonra diğer markalar.




    Ek : Bende TULPAR T5 vardı monsterin başımız beladan kurtulmadı ssd degişti ram degişti en son anakart değişecek denilip iade aldılar msi aldım.
    arasında binlerce tl fark var kalite farkı olduğunuda düşünmüyorum alman mühendisler tarafından her parçasını elle birleştirdikleri yok sonuçta aynı şey.
  • 21-05-2019, 19:48:14
    #44
    Üyeliği durduruldu
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arasında binlerce tl fark var kalite farkı olduğunuda düşünmüyorum alman mühendisler tarafından her parçasını elle birleştirdikleri yok sonuçta aynı şey.
    Yiğidi öldür hakkını yeme demişler monster teknik servisi dışında işe yarar bir tarafı olduğunu düşünmüyorum msi olarakta servisine kötü deniliyor ama elbette her markada memnun olanlar gibi olmayanlarda olacaktı benim monsterim problemli idi iade aldılar 100 gün kullanım sonrasında.Şuanda msi var problem yok bakalım ileride ne olur bilinmez.

    Bunun yanında msi anakart ve ekran kartı üreticisi yani önde olmaları normal.Şimdi şöyle düşün TV alacaksın VESTEL mi alırsın Samsung & Philips mi ? Aynı o mantık bence.
  • 21-05-2019, 19:54:28
    #45
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yiğidi öldür hakkını yeme demişler monster teknik servisi dışında işe yarar bir tarafı olduğunu düşünmüyorum msi olarakta servisine kötü deniliyor ama elbette her markada memnun olanlar gibi olmayanlarda olacaktı benim monsterim problemli idi iade aldılar 100 gün kullanım sonrasında.Şuanda msi var problem yok bakalım ileride ne olur bilinmez.

    Bunun yanında msi anakart ve ekran kartı üreticisi yani önde olmaları normal.Şimdi şöyle düşün TV alacaksın VESTEL mi alırsın Samsung & Philips mi ? Aynı o mantık bence.
    Samsung ve philips tv lerin yerli Sunny firması tarafından üretildiği gerçeğini bildiğim için aynı teknolojiye sahip en uygun fiyatlı ürünü alırdım.