Hocam 2013 sonu macbook cihazım var bootcamp ile 512gb ssd'nin yarısından biraz daha azına windows kurdum. Yaklaşık 4 yıldır cihaz bende çıkan bütün Fifa oyunlarını oynadım ve hala FIFA 19 oynuyorum. CS:GO oynatıyor. BF3 oynadım ve GTA 5 çok yüksek ayarlarda olmasada oynadım. Şu an sadece fifa oynamak için açıyorum windows'u. Alacaksanız tavsiye ederim memnunum cihazımdan.
Macbook oyun konusunda çok yetersiz hocam. İleriye yönelik almak istiyorum pcyi. Yani 2 sene sonra oyun çıktığında da bi bakmak isterim açıkçası. Yoksa macbook oyun dışında gayet iyi.
hocam monster a5 v13.1
2 aydır kullanıyorum
Monstera bir + daha geldi.
monster tabi ki . apple ı direk eliyorum işletim sistemi dışında tamamen çöp.. msi ile monster arasında bir fark yok bari para yerliye gitsin hem daha ucuz.
Evet ben de bu kafadayım yalnız problemli diye arkadaşlar yorum yaptılar. Tam olarak problemleri iletirlerse ona göre tercih yapalım.