HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Macbook oyun konusunda çok yetersiz hocam. İleriye yönelik almak istiyorum pcyi. Yani 2 sene sonra oyun çıktığında da bi bakmak isterim açıkçası. Yoksa macbook oyun dışında gayet iyi.



Monstera bir + daha geldi.


Evet ben de bu kafadayım yalnız problemli diye arkadaşlar yorum yaptılar. Tam olarak problemleri iletirlerse ona göre tercih yapalım.

Arkadaşım kullanıyor sürekli oyun amaçlı eski bir monster bilgisayarı vardı şimdi yenisini aldı 13bine gayet memnun