ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arasında binlerce tl fark var kalite farkı olduğunuda düşünmüyorum alman mühendisler tarafından her parçasını elle birleştirdikleri yok sonuçta aynı şey.
Yiğidi öldür hakkını yeme demişler monster teknik servisi dışında işe yarar bir tarafı olduğunu düşünmüyorum msi olarakta servisine kötü deniliyor ama elbette her markada memnun olanlar gibi olmayanlarda olacaktı benim monsterim problemli idi iade aldılar 100 gün kullanım sonrasında.Şuanda msi var problem yok bakalım ileride ne olur bilinmez.

Bunun yanında msi anakart ve ekran kartı üreticisi yani önde olmaları normal.Şimdi şöyle düşün TV alacaksın VESTEL mi alırsın Samsung & Philips mi ? Aynı o mantık bence.