HelixTm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
) Abime verdim durduk yere kendime MacBook aldım oyun hayatım bitti sıkılınca telefondan oyun oynuyorum
Sakın yapma böyle bir şeyi bence yedekte 1 windows olmalı 
Not: Tycoon oyunlarına karşı hastalığım var ve bu tür oyunlar genelde bağımsız yapımcılar tarafından geliştiriliyor. Bağımsız yapımcı demek zaten Windows demek.