Haklısın hocam. Bakalım, sürekli iş de olmuyor
Ben gittim Asus marka bilgisayarımı(canavar gibiydi

) Abime verdim durduk yere kendime MacBook aldım oyun hayatım bitti sıkılınca telefondan oyun oynuyorum

Sakın yapma böyle bir şeyi bence yedekte 1 windows olmalı

Not: Tycoon oyunlarına karşı hastalığım var ve bu tür oyunlar genelde bağımsız yapımcılar tarafından geliştiriliyor. Bağımsız yapımcı demek zaten Windows demek.