Monser alırsan madur olursun şuan bunu yazdığım cihaz monster geçen sene bu zamanlar 7.5k para verdim sen içindeki 8. nesil işlemciymiş 1060 ekran kartıymış falan kandırmasın malzeme kalitesi bitik sesini bir duysan tıs hadi bunlar önemli değil ama 2 kez servise gitti şimdi yine gidecek 1. de ssd uçtu durduk yere
2. de şarj girişi bozuldu hiç şarjdan çıkmamasına rağmen servise gidince anakartın sıkıntı çıkardığını ve değiştiğini söyledir.
3. de ise 2 gün önce uyandım pc kapağını açacaktım ki tık dedi bişey açılmıyor kapak bide ne göreyim sağ menteşe girişi aşınmış mı ne olmuş menteşe vidalarını tutan kısım kırılmış şaka gibi gece bir şey yok sabah kalk arza oluşsun

oyun oynarım dersen MSI oyun oynamam dersen MAC ben Macbook almadığıma pişmanım