ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
monster tabi ki . apple ı direk eliyorum işletim sistemi dışında tamamen çöp.. msi ile monster arasında bir fark yok bari para yerliye gitsin hem daha ucuz.
Konu yerli yabancı değil.Monsterin tüm parçaları ithal zaten Arasında fark yokken neden kaliteden vazgeçsin
MSİ diyorum bende.



Gaming ve performans cihazlarında Msi başı çeker sonra asus gelir daha sonra diğer markalar.



Ek : Bende TULPAR T5 vardı monsterin başımız beladan kurtulmadı ssd degişti ram degişti en son anakart değişecek denilip iade aldılar msi aldım.