Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yiğidi öldür hakkını yeme demişler monster teknik servisi dışında işe yarar bir tarafı olduğunu düşünmüyorum msi olarakta servisine kötü deniliyor ama elbette her markada memnun olanlar gibi olmayanlarda olacaktı benim monsterim problemli idi iade aldılar 100 gün kullanım sonrasında.Şuanda msi var problem yok bakalım ileride ne olur bilinmez.

Bunun yanında msi anakart ve ekran kartı üreticisi yani önde olmaları normal.Şimdi şöyle düşün TV alacaksın VESTEL mi alırsın Samsung & Philips mi ? Aynı o mantık bence.
Samsung ve philips tv lerin yerli Sunny firması tarafından üretildiği gerçeğini bildiğim için aynı teknolojiye sahip en uygun fiyatlı ürünü alırdım.