5-6 ayda nasıl evlilik düşünüyosunuz ben orada takılı kaldım
6 ay nedirki ya ne kadar tanıcanda evlilik düşünücen
Sizce bu ilişki devam etmeli mi ?
76
●2.901
- 01-05-2019, 02:24:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam şöyle ki herkesin görüşüne saygım var tabi ki. Burada sanıyorum kadınları "materyal" olarak görmüş olabileceğim iddiası sizi rahatsız etmiş. Sizin görüşünüz o şekilde benimki bu şekilde şayet yaşanmışlıklar ve tecrübelerden kaynaklanan durumların sonucunda materyalist olmanın en mantıklı şey olduğuna karar verdiğimi söyleyebilirim.SacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldı ki, feminist görüşün dayattığı en sert konulardan birisi de bu: "Kadını *** objesi / materyal" olarak görmeyin. Ne yazık ki bunu sen/ben kullanmasak bile kadın kendisi kullanıyor, tabi ki hepsi değil ancak bana göre istisnalar kaideyi bozmuyor.
Kadın erkek ilişkilerinde altına imzamı atarım, masum taraf %90 erkektir çünkü erkek karşılıksız sever. Aranızda karşılıksız seven bir kadına sahip olan var mı? (Anne dışında) Varsa eğer ona kendini zincirlesin sakın kaybetmesin
Ben olaya içgüdüsel bakıyorum. Erkek ve kadının aşkı asla bir değildir. Aşkı/sevgiyi masum yaşayan taraf her zaman erkektir. Kadının yaşadığı aşk hayranlıkla cereyan ediyor diye düşünüyorum. Yani kadın, erkeğin gücüne-kudretine-prestijine aşık olur. Kadın seni sen olduğun için sevmez/sevemez seni sadece seni erkek yapan özelliklerinden dolayı sevebilir. İçgüdüsü böyle evrimleşmiş ne yazık ki
Bu konuyu açan arkadaş için de (gerçekten kusura bakma diyerek söylüyorum, ve bunu söylemekten nefret ediyorum çünkü sana rol yapmadın / p*ç olamadın demek zorundayım) söyleyebileceğim şu; bu ilişkinin bu duruma gelmesi, tamamen kendi hatalarından ve sıkıntılı davranışlarından kaynaklanıyor. Yani aslında belki sizler de bana kızacaksınız ama kızın hiçbir suçu yok
O tamamen içgüdülerine göre hareket ediyor... Sonuçta hepimiz içgüdülerine kulak vermek zorunda olan yaratıklarız 
Yani kıssadan hisse: Ben burada kızı suçlamıyorum, hata erkekte diyorum.
Günümüz feminizminin aşıladığı şeyleri dikkate alırsak yapılacak tek şey; kadının söylediğinin tam tersini yapmak. Çünkü biz efendi adam istiyoruz diye bas bas bağırıyorlar ancak içgüdüleri hala p*çten yana ve buna engel olmaları çok zor. Çünkü p*ç dediğin efendi erkekten daha erkek, ona daha iyi sahip çıkıyor, onu daha iyi sahipleniyor, erkekliğin gerektirdiği gibi davranmaktan çekinmiyor ve bir kadına da erkek lazım...
Genel anlamda herkes buraya takılmış ancak bu o kadar abartılacak bir konu değil bence. Tabi ki ilişkinin ne noktada olduğunu bilmiyorum ama bu kızın, arkadaşı ciddi anlamda bir denemesi dahi olabilir... Yani o an içgüdüsü ona şunu diyordur: "bak sana ne diyorum hadi bana benden daha kaliteli olduğunu ıspatla, bunu ıspatlayabilirsin!"cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu soruyla karşı karşıya kalsam vereceğim cevap şu olurdu; "Aaa süper, ben de geçen gün denedim 25 tane yığdım az daha kasarsan bana yetişicen hadi bakalım
"
Ama dediğim gibi, bu cevabı verebilmek için ilişkinin o anki durumu çok önemli... Arkadaşın içinde bulunduğu vaziyet itibarı ile bunu söylemesi kızda "hadi len" etkisi yaratırdı şayet çoktan hayatının merkezi olduğuna karar vermiş ve etrafında başka kızların olmadığının farkında... Kızın bu denemesine karşın "ne diyorsun sen ya?" tarzı bir tepki vererek de maalesef kıza yine bilinçaltı olarak: evet haklısın, sen benden üstünsün, seçeneğin çok, yığarsın, bense yığamam, bunu yaparsan senden nasıl ayrılırım, ne olur yapma (abarttım ok
) mesajını işlemiş... Ve kız da eminim ki bu duygusal / zayıf reaksiyon karşısında hayal kırıklığına uğramıştır belli etmese de.
Arkadaşın durumu için de bir çoğunuzun söylediği gibi bence de bu cümleye karşı yapılabilecek tek şey, öyle mi? hadi o zaman eyvallah deyip gitmek kalıyor ne yazık ki. - 01-05-2019, 04:35:23Üyeliği durdurulduYa burgun biterse dediyse bitmiş hocam zaten.
Ve kiz arkadaşına ipleri vermişsin. Sanırım çok fazla icli dilsli oluyorsun. Hep alttan alan taraf sen olursan kiz arkadasinin sana bu sekilde davranması gayet normal.
Kis arkadaşın suanda kendisi yunan tanrısı yada dünyada kalan son kadın olarak hissediyor.
Ona dünyada kalan son kadın olmadigini hissettirmedigin surece bu iliskiden adam olmaz hocam.
Haddimi astıysam affola, senin iyiliğin icin.
Son olarak evlilik konularını hic bir zaman erkek acmaz hocam,kiz belli ettikten sonra
- 01-05-2019, 09:16:01Beraber olmaya devam edin ileride daha çok üzülün.açıkçası hakediyorsunuz. Size kız mı yok ? Yoksa devam edin hocam. Değmez birisi için fedakarlığa gerek yok değecek olan onları söylemezzzzz.cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2019, 09:56:58_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaş olayı özetlemiş.
Konudan anladığım kadarıyla bir önceki sevgilisini çok seviyormuş, Onu halen unutamamış, unutmak için senle vakit geçiriyor düşüncesindeyim.
Şahsi düşüncem sende soğuk ol bazen mesafe koy, Bir insanın üstüne kadar düşersen o senden uzaklaşır.
Nedeni seni her zaman yanında bilmesi, Senin yokluğunu anlaması gerekir. Eğer anlamıyor durumda olursa vazgeç uzaklaş kendine acı çekersin.
