Ya burgun biterse dediyse bitmiş hocam zaten.

Ve kiz arkadaşına ipleri vermişsin. Sanırım çok fazla icli dilsli oluyorsun. Hep alttan alan taraf sen olursan kiz arkadasinin sana bu sekilde davranması gayet normal.

Kis arkadaşın suanda kendisi yunan tanrısı yada dünyada kalan son kadın olarak hissediyor.

Ona dünyada kalan son kadın olmadigini hissettirmedigin surece bu iliskiden adam olmaz hocam.

Haddimi astıysam affola, senin iyiliğin icin.

Son olarak evlilik konularını hic bir zaman erkek acmaz hocam,kiz belli ettikten sonra