• 30-04-2019, 23:31:57
    #28
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne sevap işledin bilmiyorum ama Allah'ın sevdiği kuluymuşsun evlenmeden önce sinyalini gönderiyor sana. Şaka veya ciddi hiçbir insan sevdiği insana evlenecek yeni .... arıyorum demez. Ayrıca rica ediyorum biraz düşünün hocam 5-6 sizce de çok kısa bir süre değil mi evlilik düşünmek için?

    Karar sizin elbette ama ne olursa olsun hiçbir zaman alttan almayın bu tarz şeyleri. Sonradan demişti dersiniz
    Hocam 5-6 aydır çıkıyoruz. Evlilik tabiki de 2 yıl sonra. Derdi de bu zaten 2 yıl sonrası çok geç diyor
  • 30-04-2019, 23:35:19
    #29
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Butarz laflar eden insanlarla değil evlilik sevgili bile olunmaz
    lafını sözünü bilen ihtiyatlı edepli utangaç yüzü kızaran olması gerek evleneceğin kişinin başını yakarsın sıkıntılı işler.
    Bu benim fikrim tabi bu muhabbetler normal gelen insanlarda var.
  • 30-04-2019, 23:36:26
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep alttan alan tölerans gösteren taraf ben oluyorum.
    İlişkin bu noktada bitmiş... Yazılanlar, çizilenler, yok şunu anlatmaya çalışıyor yok bunu anlatmaya çalışıyor hikaye hocam ne yazık ki.
    Bilmen gereken tek bir şey var, bir kadının mutlu olma durumu senin onu mutlu etmeye çalışmanla ters orantılıdır, kadınların doğası bu şekilde.

    Sonuç itibarı ile davranışlarına, onun ve SENİN söylediklerine bakılırsa;
    1. Kız senden üstün olduğunu düşünüyor.
    2. Kızı hiç korkutmamışsın, seni kaybetmekten hiç korkmuyor. (Ki kaybetme korkusu yaşamayan, rekabete yönlendirilmeyen bir kadın er yada geç erkeğinden soğur)
    3. Kendi olasılıklarının farkında, senin olasılıklarının olmadığına emin olmuş, belli ki ondan başka hiçbir kızla ilgin alakan yok arkadaşça kankaca olsa da
    4. Sürekli onu mutlu etmeye çalışarak hatalı olduğunu, senin ona muhtaç olduğunu ve onun sana ödül olduğunu kızın bilinç altına çok fazla işlemişsin. Senin ona ödül olduğunu hiç hissettirmemişsin.
    5. Olay her ne olursa olsun, adam gibi gelip de senden ayrılıyorum demek yerine bu tarz cümleler kuran bir kızdan SEVGİLİ MATERYALİ OLMAZ.
    6. Derhal kurtul yol yakınken bir de evlenmeyi düşünüyorum diyorsun

    Olay bitmiş, geri dönüşü zor maalesef

    Ama tabi ki döndürmen de mümkün. Dersen ki ben bunu yola getireceğim (ki hiç tavsiye etmem asla bir kadında tutulup kalma onu hayatının merkezi yapma, her zaman kendini 1. plana koy) çeşitli yolları mevcut. Naçizane fikirlerim şöyle

    1. Kıskandır
    2. Sosyal ortamını genişlet, ondan bağımsız bir hayat kur, onu hayatının merkezi yapmayı derhal bırak
    3. Kendini geliştirmiyorsan eğer hemen geliştirmeye başla, kitap oku, spora git, eğitimin yarımsa onu tamamla, kursa başla, dil öğren vb... Geliştiğini görsün.
    4. Yaptığın her şeyden bahsetme, gizemli tarafların olsun, ne yaptığını merak etsin
    5. Umursamaz ol (ama barzo olma tabi ki)... İlgini ölçülü ver, ilgi manyağı yapma, verdiğin ilginin değerini bilmeyi öğrensin.
    6. Duygusal zayıflık kesinlikle gösterme (BKZ: neden böyle yapıyorsun? - bu soruyu ona sorman şununla aynı anlamda: Neden kadınsın? )
    7. Herşeyimsin, bir tanemsin, sensiz asla yaşayamam vb şeyler söylüyorsan yavaş yavaş azalt ve tamamen bırak, nadiren söyle.
    8. Yukarıdakilerin hepsini YAVAŞ YAVAŞ yap. Birden yaparsan olay kopar çünkü kız seni belli bir seviye geriye doğru itmiş buradan bir sıçramada kurtulamazsın, yavaş yavaş, adım adım kurtulman gerek.

    Yine de bir kızı bu kadar asla büyütmemeni tavsiye ediyorum, etrafında binlercesi var. Ve şundan emin ol ki gelip burada bu konuyu açtıysan, bunları anlattıysan seni hak etmiyor Sen iyi bir adamsın
  • 30-04-2019, 23:38:46
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 5-6 aydır çıkıyoruz. Evlilik tabiki de 2 yıl sonra. Derdi de bu zaten 2 yıl sonrası çok geç diyor
    Hocam şuan söylediklerinizden yola çıkarak bu yorumu yapıyorum tam olarak ilişkiniz ne düzeyde bilmiyorum ama söylediklerinize bakılırsa karşı taraf sıkılmış yani flört olarak görüyor tabi bu sizin ilk mesajda söylediklerinizden çıkardığım sonuç. Yanlış olabilir bu yüzden affınıza sığınıyorum. Yaşlarınız kaç bilmiyorum. Ama 2 yıl sonra geç olacak demesi artık kafa olarak evliliğe hazır olması demek. Bu konunun üzerine gidin. Yani şuan 6 ay çıkıyorsunuz eminim daha birbirinizin tanımadiğı bir cok yönü vardır. Bu kadar erken evlilik düşüncesi yıpratabilir her ikinizi de. İleride anlaşamamazlık olabilir bu da birbirinize olan güveninizi sarsabilir.

    En mantıklı adım şuan için kendisiyle ciddi ciddi bu konuyu tartışmanız olacaktır. İlişki uzmanı değilim ben de Allah'ın bir kuluyum En iyi ihtimalle bu konuda birbirinizin düşüncelerini bilmiş, öğrenmiş olursunuz

    Sizin için hayırlısı olur umarım
  • 30-04-2019, 23:42:37
    #32
    "kendime yeni mehmet arıyorum onu düşünüyordum " şu sözü söyledikten sonra bırakıp gidicektiniz aynı lafı banada söyledi eski sevgilim bırakmadım sonra aldattı affettim sonra birdaha aldattı ve sonunda ayrıldık ayrıldığımız günün sabahında bir sevgili yaptı çocuklada ayrıldı . Uzatmadan diyorum . Ayrıl kardeşim sonrasında acı çeken sen olursun benden söylemesi keşke diyorum o lafı söylediğinde bıraksaydım bu kadar acı çekmezdim en azından toparlamam ve kabul etmem 6 ayımı aldı
  • 30-04-2019, 23:49:31
    #33
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlişkin bu noktada bitmiş... Yazılanlar, çizilenler, yok şunu anlatmaya çalışıyor yok bunu anlatmaya çalışıyor hikaye hocam ne yazık ki.
    Bilmen gereken tek bir şey var, bir kadının mutlu olma durumu senin onu mutlu etmeye çalışmanla ters orantılıdır, kadınların doğası bu şekilde.

    Sonuç itibarı ile davranışlarına, onun ve SENİN söylediklerine bakılırsa;
    1. Kız senden üstün olduğunu düşünüyor.
    2. Kızı hiç korkutmamışsın, seni kaybetmekten hiç korkmuyor. (Ki kaybetme korkusu yaşamayan, rekabete yönlendirilmeyen bir kadın er yada geç erkeğinden soğur)
    3. Kendi olasılıklarının farkında, senin olasılıklarının olmadığına emin olmuş, belli ki ondan başka hiçbir kızla ilgin alakan yok arkadaşça kankaca olsa da
    4. Sürekli onu mutlu etmeye çalışarak hatalı olduğunu, senin ona muhtaç olduğunu ve onun sana ödül olduğunu kızın bilinç altına çok fazla işlemişsin. Senin ona ödül olduğunu hiç hissettirmemişsin.
    5. Olay her ne olursa olsun, adam gibi gelip de senden ayrılıyorum demek yerine bu tarz cümleler kuran bir kızdan SEVGİLİ MATERYALİ OLMAZ.
    6. Derhal kurtul yol yakınken bir de evlenmeyi düşünüyorum diyorsun

    Olay bitmiş, geri dönüşü zor maalesef

    Ama tabi ki döndürmen de mümkün. Dersen ki ben bunu yola getireceğim (ki hiç tavsiye etmem asla bir kadında tutulup kalma onu hayatının merkezi yapma, her zaman kendini 1. plana koy) çeşitli yolları mevcut. Naçizane fikirlerim şöyle

    1. Kıskandır
    2. Sosyal ortamını genişlet, ondan bağımsız bir hayat kur, onu hayatının merkezi yapmayı derhal bırak
    3. Kendini geliştirmiyorsan eğer hemen geliştirmeye başla, kitap oku, spora git, eğitimin yarımsa onu tamamla, kursa başla, dil öğren vb... Geliştiğini görsün.
    4. Yaptığın her şeyden bahsetme, gizemli tarafların olsun, ne yaptığını merak etsin
    5. Umursamaz ol (ama barzo olma tabi ki)... İlgini ölçülü ver, ilgi manyağı yapma, verdiğin ilginin değerini bilmeyi öğrensin.
    6. Duygusal zayıflık kesinlikle gösterme (BKZ: neden böyle yapıyorsun? - bu soruyu ona sorman şununla aynı anlamda: Neden kadınsın? )
    7. Herşeyimsin, bir tanemsin, sensiz asla yaşayamam vb şeyler söylüyorsan yavaş yavaş azalt ve tamamen bırak, nadiren söyle.
    8. Yukarıdakilerin hepsini YAVAŞ YAVAŞ yap. Birden yaparsan olay kopar çünkü kız seni belli bir seviye geriye doğru itmiş buradan bir sıçramada kurtulamazsın, yavaş yavaş, adım adım kurtulman gerek.

    Yine de bir kızı bu kadar asla büyütmemeni tavsiye ediyorum, etrafında binlercesi var. Ve şundan emin ol ki gelip burada bu konuyu açtıysan, bunları anlattıysan seni hak etmiyor Sen iyi bir adamsın
    Tespitlerim mükemmel hocam. Teşekkürler, okudukça harbiden la dedim
  • 30-04-2019, 23:58:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlişkin bu noktada bitmiş... Yazılanlar, çizilenler, yok şunu anlatmaya çalışıyor yok bunu anlatmaya çalışıyor hikaye hocam ne yazık ki.
    Bilmen gereken tek bir şey var, bir kadının mutlu olma durumu senin onu mutlu etmeye çalışmanla ters orantılıdır, kadınların doğası bu şekilde.

    Sonuç itibarı ile davranışlarına, onun ve SENİN söylediklerine bakılırsa;
    1. Kız senden üstün olduğunu düşünüyor.
    2. Kızı hiç korkutmamışsın, seni kaybetmekten hiç korkmuyor. (Ki kaybetme korkusu yaşamayan, rekabete yönlendirilmeyen bir kadın er yada geç erkeğinden soğur)
    3. Kendi olasılıklarının farkında, senin olasılıklarının olmadığına emin olmuş, belli ki ondan başka hiçbir kızla ilgin alakan yok arkadaşça kankaca olsa da
    4. Sürekli onu mutlu etmeye çalışarak hatalı olduğunu, senin ona muhtaç olduğunu ve onun sana ödül olduğunu kızın bilinç altına çok fazla işlemişsin. Senin ona ödül olduğunu hiç hissettirmemişsin.
    5. Olay her ne olursa olsun, adam gibi gelip de senden ayrılıyorum demek yerine bu tarz cümleler kuran bir kızdan SEVGİLİ MATERYALİ OLMAZ.
    6. Derhal kurtul yol yakınken bir de evlenmeyi düşünüyorum diyorsun

    Olay bitmiş, geri dönüşü zor maalesef

    Ama tabi ki döndürmen de mümkün. Dersen ki ben bunu yola getireceğim (ki hiç tavsiye etmem asla bir kadında tutulup kalma onu hayatının merkezi yapma, her zaman kendini 1. plana koy) çeşitli yolları mevcut. Naçizane fikirlerim şöyle

    1. Kıskandır
    2. Sosyal ortamını genişlet, ondan bağımsız bir hayat kur, onu hayatının merkezi yapmayı derhal bırak
    3. Kendini geliştirmiyorsan eğer hemen geliştirmeye başla, kitap oku, spora git, eğitimin yarımsa onu tamamla, kursa başla, dil öğren vb... Geliştiğini görsün.
    4. Yaptığın her şeyden bahsetme, gizemli tarafların olsun, ne yaptığını merak etsin
    5. Umursamaz ol (ama barzo olma tabi ki)... İlgini ölçülü ver, ilgi manyağı yapma, verdiğin ilginin değerini bilmeyi öğrensin.
    6. Duygusal zayıflık kesinlikle gösterme (BKZ: neden böyle yapıyorsun? - bu soruyu ona sorman şununla aynı anlamda: Neden kadınsın? )
    7. Herşeyimsin, bir tanemsin, sensiz asla yaşayamam vb şeyler söylüyorsan yavaş yavaş azalt ve tamamen bırak, nadiren söyle.
    8. Yukarıdakilerin hepsini YAVAŞ YAVAŞ yap. Birden yaparsan olay kopar çünkü kız seni belli bir seviye geriye doğru itmiş buradan bir sıçramada kurtulamazsın, yavaş yavaş, adım adım kurtulman gerek.

    Yine de bir kızı bu kadar asla büyütmemeni tavsiye ediyorum, etrafında binlercesi var. Ve şundan emin ol ki gelip burada bu konuyu açtıysan, bunları anlattıysan seni hak etmiyor Sen iyi bir adamsın
    %100 katılıyorum. Adam bu işleri çözmüş.

    Şimdi uygulaman gereken formülü sana anlatıyorum dostum. Derhal kızı terk ediyorsun. Bunu yaparken de duygusal olmayan bir tarzda, O'nun bu söylemlerinin şaka olsun olmasın senin kaldırabileceğin bir şey olmadığını ve etkilendiğin başka birinin olduğunu söyleyeceksin.

    Bu gerçekleştiği zaman, O'nun unutulmazı olursun. Yukarıdaki alıntıda arkadaşın yazdıklarına ek olarak kadınların istisnasız bir özelliğini sana söyleyeyim. Ne yaşarsa yaşasın, terk eden o olursa seni unutur. Ama terk edilirse seni unutamaz. İz bırakırsın.

    Yalnız şurası çok önemli! Sonradan barışmak adına yumuşamayacaksın, eski sen olmayacaksın. Tek mesaj, engel. O yüzden önce buna karar vermen gerekiyor. Ama bitecekse böyle bitirmelisin ki, yaşattığını yaşasın.

    Öyle bir metin yazamam dersen ben sana bu konuda yardımcı olacağım.
  • 01-05-2019, 00:00:44
    #35
    bitmiş zaten devam etmenin anlamı yok.
  • 01-05-2019, 00:03:41
    #36
    Burda tavsiye alma benimki dahil. Seviyorsan konuş. Net ol. Kız evlenmek istiyorsa seviyordur. Sana güvenmiyordur. Güven ver. Ayrılma. Kolay mı ayrılmak.