Sizce bu ilişki devam etmeli mi ?
76
●2.901
- 30-04-2019, 23:00:05Hocam muhakkak hepimiz bir çok ilişki yaşamışızdır heleki böyle hassas konularda şaka vs diye adlandırılıyorsa yok 20 erkek yığarım gibisinden konuşuluyorsa kesinlikle o insanla bırak evliliği normal sevgili olmayı bile düşünme ileriyi düşünün bugün bu tip sıkıntılar yarın öbürgün daha büyükleri gelecektir evliliği iki insan düşünüyorsa zaten bağlılığından konuşmasından heyecanından istekliliğinden vs vs bir çok şeyden anlarsınız emin olun sizin için en karlısı şu zamandır
- 30-04-2019, 23:01:49Yüzünün düşüp düşmemesi sorun olabilecek bişey değil bence, fakat bitebilir diye geri çekiyorsa iki ihtimal var. Ya güvenini kazanamadınız ve bu yüzden böyle davranıyor ya da aklında başka birileri var.
Açıkcası diğer dediklerini göz önüne alırsak başkalarının olması daha ağır basıyor gibi.
Allah kolaylık versin, zor gerçekten... - 30-04-2019, 23:03:02Ya hocam sana istediğini söylesin bırak, sen onunla buluştuğunda o telefona bakıyorsa sil o kadını. Senden daha fazla ilgisini çekebilecek ne olabilir? Ya bana "İstesem buraya 20 tane evlenecek erkek yığarım" dese ağzıma gelen her şeyi söylerim, her yerden engeller yüzüne bile bakmam, canımdan daha çok sevsem bile umrumda olmazdı. Sen bu lafa sakin kaldıysan o kadın seni haketmiyor hocam. Hayat senin hayatın, ben sana git ayrıl diyemem, hata yapacaksan sen yapacaksın. Ama bence evlenmek gibi bir hata yapma bu kadınla.
