Ya hocam sana istediğini söylesin bırak, sen onunla buluştuğunda o telefona bakıyorsa sil o kadını. Senden daha fazla ilgisini çekebilecek ne olabilir? Ya bana "İstesem buraya 20 tane evlenecek erkek yığarım" dese ağzıma gelen her şeyi söylerim, her yerden engeller yüzüne bile bakmam, canımdan daha çok sevsem bile umrumda olmazdı. Sen bu lafa sakin kaldıysan o kadın seni haketmiyor hocam. Hayat senin hayatın, ben sana git ayrıl diyemem, hata yapacaksan sen yapacaksın. Ama bence evlenmek gibi bir hata yapma bu kadınla.