İstesem buraya 20 tane evlenecek erkek yığarım dediğinde
Hayırlı işler deyip giderdim. Benim şahsi fikrim bu ilişkiniz devam eder, etmez değil ama etmemeli.
Sizce bu ilişki devam etmeli mi ?
76
●2.901
- 01-05-2019, 00:06:08
- 01-05-2019, 00:08:42demiş.Alıntı
belki de sadece materyaldir ve o yüzden vazgeçilemiyordur? bende benzer bir durum yaşadım. Materyal olduğu fikrini kabul etttikten, bir süre sonra ayrılacağız fikrini kabul ettikten sonra gayet "materyal" olarak başarılı olabiliyor.
Arkadaşın yaşadıkları (cinsellik) belki de bu soruyu burada sorduruyordur - 01-05-2019, 00:20:33Hocam ben şu anki ilişkimde kızı materyal olarak görüyorum ama kız ne yapıyor ne ediyor hep merak içerisindeyim. Kız sürekli yengesine halasına gidiyor bana zar zor vakit ayiriyor. Ben de artık onu bir materyal olarak görüyorum. Fakat materyal olarak görmeme rağmen kimlerle gezdiğini merak ediyorum. Çünkü başkalarının da materyali olmasını istemiyorum. Çünkü bir arabaya iki şoför fazla geliyor herhaldeSacmaSapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2019, 00:34:57mutlu olmak mı istiyorsun? sinir stres sahibi olmak mı?netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mutlu olmak için sana bir şarkı bırakıyorum alta
https://www.youtube.com/watch?v=LIVrQaa6Xd0
"Kapıyı aralayıp onu gördüm
Bir başkasıyla yatağımda
Son sözleri hala kulağımda
Bu ilk kez değildi dedi bana
Dokunup hissettiğim kadını
Bana aitmiş sanarken
Artık bildiğim tek bişey vardı
Acıydı dünyanın diğer adı
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme, işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme, çok düşünme
Ceketi alıp sokakta kayboldum
Artık yalnız bir adamdım( arkadamdan tek bakan kedim osmandı)
Yoldan bir taksi çevirdim
Köprüye vardığımda trafik tıkandı
Her yerde kameralar vardı
Biri atlıyordu belli ki
Onu izlerken farkettim ki
Hayatta kalmak kafiydi
Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme, işitme
Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme, hissetme (çok düşünme)" - 01-05-2019, 00:35:48O kızı öyle güzel bozarım ki "buraya 20 tane adam yığarım" dediğinde, en az iki sene erkek arkadaş yapamaz o bozgunlukla.
Kötü bir davranış anlamında söylemiyorum veya argo değil.
Eskilerin deyimiyle "lafı gediğine oturtur" voltamı alırım.
Fazla şımartıyorsunuz fazla.
Bunlar prenses filan değiller arkadaşlar aklınızda olsun.
Yaşım 24 o yüzden böyle rahat düşünebiliyorumdur belki. Bekâra karı boşamak kolay derler.
Ama ciddi ilişkim de oldu, günü birlik eğlencelerim de. Hiçbiri beni bu şekilde rencide edemedi. Ne kadar ettirmediysem o kadar bana bağlandılar zaten. - 01-05-2019, 00:55:14Benim tepkim de böyle olurdu. Benden selam söyle Mehmet'lere diyerek uzaklaşırdım.serhatitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2019, 00:55:42Benzer bir söylemi eski kız arkadaşım söylemişti.cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İstediğim her erkeği elde edebilirim" şeklinde söylemişti.
Ertesi gün ayrılmıştım.
Tavsiyem uzatmayın.Bunu söyleyen kişi (Şaka da olsa) kesinlikle uzak durulmayı hakediyordur.
