O kızı öyle güzel bozarım ki "buraya 20 tane adam yığarım" dediğinde, en az iki sene erkek arkadaş yapamaz o bozgunlukla.
Kötü bir davranış anlamında söylemiyorum veya argo değil.
Eskilerin deyimiyle "lafı gediğine oturtur" voltamı alırım.
Fazla şımartıyorsunuz fazla.
Bunlar prenses filan değiller arkadaşlar aklınızda olsun.
Yaşım 24 o yüzden böyle rahat düşünebiliyorumdur belki. Bekâra karı boşamak kolay derler.
Ama ciddi ilişkim de oldu, günü birlik eğlencelerim de. Hiçbiri beni bu şekilde rencide edemedi. Ne kadar ettirmediysem o kadar bana bağlandılar zaten.