netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben şu anki ilişkimde kızı materyal olarak görüyorum ama kız ne yapıyor ne ediyor hep merak içerisindeyim. Kız sürekli yengesine halasına gidiyor bana zar zor vakit ayiriyor. Ben de artık onu bir materyal olarak görüyorum. Fakat materyal olarak görmeme rağmen kimlerle gezdiğini merak ediyorum. Çünkü başkalarının da materyali olmasını istemiyorum. Çünkü bir arabaya iki şoför fazla geliyor herhalde
mutlu olmak mı istiyorsun? sinir stres sahibi olmak mı?
mutlu olmak için sana bir şarkı bırakıyorum alta


https://www.youtube.com/watch?v=LIVrQaa6Xd0


"Kapıyı aralayıp onu gördüm
Bir başkasıyla yatağımda
Son sözleri hala kulağımda
Bu ilk kez değildi dedi bana

Dokunup hissettiğim kadını
Bana aitmiş sanarken
Artık bildiğim tek bişey vardı
Acıydı dünyanın diğer adı

Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme, işitme

Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme, çok düşünme

Ceketi alıp sokakta kayboldum
Artık yalnız bir adamdım( arkadamdan tek bakan kedim osmandı)
Yoldan bir taksi çevirdim
Köprüye vardığımda trafik tıkandı

Her yerde kameralar vardı
Biri atlıyordu belli ki
Onu izlerken farkettim ki
Hayatta kalmak kafiydi

Mutlu olmak için
Sevmek için
Görme, işitme

Mutlu olmak için
Sevmek için
Bilme, hissetme (çok düşünme)"