Hocam muhakkak hepimiz bir çok ilişki yaşamışızdır heleki böyle hassas konularda şaka vs diye adlandırılıyorsa yok 20 erkek yığarım gibisinden konuşuluyorsa kesinlikle o insanla bırak evliliği normal sevgili olmayı bile düşünme ileriyi düşünün bugün bu tip sıkıntılar yarın öbürgün daha büyükleri gelecektir evliliği iki insan düşünüyorsa zaten bağlılığından konuşmasından heyecanından istekliliğinden vs vs bir çok şeyden anlarsınız emin olun sizin için en karlısı şu zamandır