cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 5-6 aydır çıkıyoruz. Evlilik tabiki de 2 yıl sonra. Derdi de bu zaten 2 yıl sonrası çok geç diyor
Hocam şuan söylediklerinizden yola çıkarak bu yorumu yapıyorum tam olarak ilişkiniz ne düzeyde bilmiyorum ama söylediklerinize bakılırsa karşı taraf sıkılmış yani flört olarak görüyor tabi bu sizin ilk mesajda söylediklerinizden çıkardığım sonuç. Yanlış olabilir bu yüzden affınıza sığınıyorum. Yaşlarınız kaç bilmiyorum. Ama 2 yıl sonra geç olacak demesi artık kafa olarak evliliğe hazır olması demek. Bu konunun üzerine gidin. Yani şuan 6 ay çıkıyorsunuz eminim daha birbirinizin tanımadiğı bir cok yönü vardır. Bu kadar erken evlilik düşüncesi yıpratabilir her ikinizi de. İleride anlaşamamazlık olabilir bu da birbirinize olan güveninizi sarsabilir.

En mantıklı adım şuan için kendisiyle ciddi ciddi bu konuyu tartışmanız olacaktır. İlişki uzmanı değilim ben de Allah'ın bir kuluyum En iyi ihtimalle bu konuda birbirinizin düşüncelerini bilmiş, öğrenmiş olursunuz

Sizin için hayırlısı olur umarım