_taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstesem buraya 20 tane evlenecek erkek yığarım
kendime yeni mehmet arıyorum onu düşünüyordum

espri veya gerçek,bunları söyledi ve hala buraya ilişki devam etmeli mi diyorsan bence devam etmelisin, herkes mutlu olmak zorunda değil.

Yukarıda arkadaş olayı özetlemiş.

Konudan anladığım kadarıyla bir önceki sevgilisini çok seviyormuş, Onu halen unutamamış, unutmak için senle vakit geçiriyor düşüncesindeyim.

Şahsi düşüncem sende soğuk ol bazen mesafe koy, Bir insanın üstüne kadar düşersen o senden uzaklaşır.

Nedeni seni her zaman yanında bilmesi, Senin yokluğunu anlaması gerekir. Eğer anlamıyor durumda olursa vazgeç uzaklaş kendine acı çekersin.