Arkadaşlar hepiniz haklısınız ancak ayrılsam da üzülecek tarafın ben olacağımı biliyorum. O yine kankaları ile mutlu olacak, ben ne yapacam ? Üzüldüğüm ile kalıcam
Beraber olmaya devam edin ileride daha çok üzülün.açıkçası hakediyorsunuz. Size kız mı yok ? Yoksa devam edin hocam. Değmez birisi için fedakarlığa gerek yok değecek olan onları söylemezzzzz.