• 11-03-2019, 02:47:16
    #1
    Merhabalar,

    Ucuz kargo firması araştırırken kargopon .com diye bir site keşfettim. Sistem bakiye yükleyerek çalışıyor. Anlaşmalı olduğu 3 kargo firması var ve fiyatları da çok uygun. Aranızda kullanan var mı? Güvenilir mi?

    Teşekkürler, iyi forumlar.

    Güncelleme

    Sistemi denedim arkadaşlar. Dün 7 TL bakiye yüklemesi yapıp PTT Kargo firması için bir gönderi oluşturdum. Siteye yüklenen krediden sadece hizmet bedeli olan 4,99 TL'yi kesiyor. Bu sabah gönderi kodum geldi. Bu arada gönderi kodu otomatik oluşmuyor, site sahibi sipariş geldiğinde manuel oluşturup o şekilde yolluyor. PTT'ye gidip gönderi kodunu verdiğimde PTT çalışanı ekranda "müşteri bilgileri güncellenmesi gerekiyor" şeklinde bir hatayla karşılaştı ve gönderiyi alamadı. Ardından Kargopon'u arayıp durumu bildirdim. Kısa süre sonra yeni bir gönderi kodu oluşturup mail ile gönderdi. Ayrıca mailde "Kargo firmasına ürün teslimi sırasında Zebramo anlaşması üzerinden gönderim yapacağınızı belirterek gönderi kodunu iletmeniz yeterli olacaktır. " diye bir detay bulunuyordu. Tekrar PTT'ye gidip gönderi kodunu PTT çalışanına ilettim ve ardından kargo ücreti olarak 3,80 TL gönderi talep ettiler.

    Güncelleme 2: Zebramo ile bir partnerlik anlaşmaları varmış. İkinci gelen mailde belirttiler.

    Herkese kolaylıklar diliyorum...

    Alternatif olarak:

    lunalumiere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.gitkargo.com/ firmasını tavsiye ediyorum.İadelerden ücret almıyorlar ve Aras, PTT ile çalışıyorlar.İstanbul'da olan varsa çalışma şartları çok uygun.
  • 11-03-2019, 02:52:44
    #2
    bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
  • 11-03-2019, 02:56:14
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
    Son zamanlarda kargo firmalarında yaşanan hırsızlıklar sebebiyle tedirgin oldum biraz. O sebeple konuyu açtım aslında. Böyle bir durum yaşanma ihtimali olur mu? Sonuçta ürün bilgisine kadar tüm bilgiler sisteme giriliyor...
  • 11-03-2019, 03:24:16
    #4
    Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
  • 11-03-2019, 03:26:24
    #5
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
    Bahsettiğim sitede bir sıkıntı yoksa eğer fiyatları çok iyi hocam.
  • 11-03-2019, 03:27:52
    #6
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğim sitede bir sıkıntı yoksa eğer fiyatları çok iyi hocam.
    Siteyi azıcık inceledim. vpils temasını kullanıyor herhalde. Kullanabilir sıkıntı yok ama ne bilim valla hocam. Ben pek güvenemedim. Hiçbir bilgi yok hakkında.
  • 11-03-2019, 03:41:27
    #7
    takipteyim
  • 11-03-2019, 03:50:57
    #8
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi azıcık inceledim. vpils temasını kullanıyor herhalde. Kullanabilir sıkıntı yok ama ne bilim valla hocam. Ben pek güvenemedim. Hiçbir bilgi yok hakkında.
    Bakiye yükledim hocam. Yarın bir kargo göndermeyi deneyeceğim Sonucu açıklayacağım.
  • 11-03-2019, 03:51:28
    #9
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiye yükledim hocam. Yarın bir kargo göndermeyi deneyeceğim Sonucu açıklayacağım.
    Merakla bekliyorum hocam haberi