Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?