• 15-03-2019, 11:48:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Benim burda anlamadığım atıyorum 0 desi için 3,80 ₺ ptt ücret alıyor. 3,80+4,99 TL mi ödüyıruz 8,79 TL yani?
  • 15-03-2019, 19:45:08
    #29
    Missery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim burda anlamadığım atıyorum 0 desi için 3,80 ₺ ptt ücret alıyor. 3,80+4,99 TL mi ödüyıruz 8,79 TL yani?
    Aynen hocam
  • 15-03-2019, 21:56:19
    #30
    tanıtım için güzel yöntem
  • 15-03-2019, 22:11:26
    #31
    enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıtım için güzel yöntem
    Kargoponun benimle hiçbir alakası bulunmamaktadır.
  • 20-03-2019, 19:16:34
    #32
    Merhaba arkadaşlar kargopondan sorunsuz bir alışveriş gerçekleştirdim.Sürat kargo ile 20 desi civarındaki kolim 80-90 tl tutacakken kargopon sayesinde 20 tl ye yolladım.İşlem çok basit sistemden sizden istenen bilgileri dolduruyorsunuz.Kayıt ediyorsunuz. 5,99 TL tutarında gönderi kodu satın alıyorsunuz ve bu kadar.Ben çok memnun kaldım.Bundan sonra kargo ile işim oldugu zaman kargopondayım
  • 06-04-2019, 13:15:30
    #33
    Güncelleme: PTT ile gönderi deneyimi yapayım dedim.10 adet kitap toplamda 3.50 tl tuttu. İşlemlerim 1 dakika bile sürmedi.Hiçbir şey doldurmadım.Herşey hazırdı.Kodu verdim barkod otomatik çıktı.Mükemmel bir deneyim
  • 06-04-2019, 15:54:44
    #34
    Sitede firma bilgileri yer almıyor, muhtemelen bireysel bir girişim. Kargo firmalarına önden para verip alınan indirim üzerine hizmet bedeli eklenerek kar elde edilen bir sistem sanırım. Bence süper bir yöntem.
  • 14-05-2019, 13:06:10
    #35
    Aktif olarak kullanan var mı ? Ben de bunu kullanmayı düşünüyorum. Kullanan varsa bir değerlendirme yapabilir mi
  • 15-05-2019, 07:53:56
    #36
    Üyeliği durduruldu
    takip