Kargopon nasıl bilirsiniz?
41
●14.624
- 15-03-2019, 22:11:26Kargoponun benimle hiçbir alakası bulunmamaktadır.enginkarakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2019, 19:16:34Merhaba arkadaşlar kargopondan sorunsuz bir alışveriş gerçekleştirdim.Sürat kargo ile 20 desi civarındaki kolim 80-90 tl tutacakken kargopon sayesinde 20 tl ye yolladım.İşlem çok basit sistemden sizden istenen bilgileri dolduruyorsunuz.Kayıt ediyorsunuz. 5,99 TL tutarında gönderi kodu satın alıyorsunuz ve bu kadar.Ben çok memnun kaldım.Bundan sonra kargo ile işim oldugu zaman kargopondayım
- 06-04-2019, 13:15:30Güncelleme: PTT ile gönderi deneyimi yapayım dedim.10 adet kitap toplamda 3.50 tl tuttu. İşlemlerim 1 dakika bile sürmedi.Hiçbir şey doldurmadım.Herşey hazırdı.Kodu verdim barkod otomatik çıktı.Mükemmel bir deneyim
- 14-05-2019, 13:06:10Aktif olarak kullanan var mı ? Ben de bunu kullanmayı düşünüyorum. Kullanan varsa bir değerlendirme yapabilir mi