• 11-03-2019, 03:52:48
    #10
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiye yükledim hocam. Yarın bir kargo göndermeyi deneyeceğim Sonucu açıklayacağım.
    hocam beni alıntılayabilir misiniz
  • 11-03-2019, 03:54:00
    #11
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiye yükledim hocam. Yarın bir kargo göndermeyi deneyeceğim Sonucu açıklayacağım.
    Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?
  • 11-03-2019, 03:54:05
    #12
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni alıntılayabilir misiniz
    Tamamdır hocam
  • 11-03-2019, 03:56:07
    #13
    fiyatları uygun takipte kalalım
  • 11-03-2019, 04:55:35
    #14
    takipteyim bende
  • 11-03-2019, 05:06:13
    #15
    Fiyatlar gerçekten müthiş. Ben de takipteyim. Alıntı yaparsanız çok sevinirim 😊
  • 11-03-2019, 05:12:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
  • 11-03-2019, 10:35:23
    #17
    Bende takipteyim merak uyandırıcı bir konu olmuş, benide etiketlerseniz çok memnun olurum
  • 11-03-2019, 12:33:41
    #18
    Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.