fatihkara41 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kargopon nasıl bilirsiniz?
41
●14.624
- 11-03-2019, 03:54:00Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2019, 05:12:56Üyeliği durdurulduYazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
- 11-03-2019, 12:33:41Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.
Sonucu açıklayacağım.