Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.