• 25-05-2019, 23:20:14
    #37
    https://www.gitkargo.com/ firmasını tavsiye ediyorum.İadelerden ücret almıyorlar ve Aras, PTT ile çalışıyorlar.İstanbul'da olan varsa çalışma şartları çok uygun.
  • 26-05-2019, 00:12:49
    #38
    lunalumiere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.gitkargo.com/ firmasını tavsiye ediyorum.İadelerden ücret almıyorlar ve Aras, PTT ile çalışıyorlar.İstanbul'da olan varsa çalışma şartları çok uygun.
    Ücretler nasıl hocam bilgilendirir misiniz?
  • 26-05-2019, 03:14:35
    #39
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretler nasıl hocam bilgilendirir misiniz?
    https://www.gitkargo.com/kontorlu-kargo

    fiyatlar sitelerinde mevcut, kapıda ödemede var.
  • 15-09-2019, 19:24:35
    #40
    müşteri sayfasına girmiyor, siteleri bozuldu sanırım
  • 15-09-2019, 19:33:05
    #41
    Bence takipteyim. Sitede güncelleme var sanırım bekliyorum
  • 25-10-2019, 17:39:18
    #42
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Ucuz kargo firması araştırırken kargopon .com diye bir site keşfettim. Sistem bakiye yükleyerek çalışıyor. Anlaşmalı olduğu 3 kargo firması var ve fiyatları da çok uygun. Aranızda kullanan var mı? Güvenilir mi?

    Teşekkürler, iyi forumlar.

    Güncelleme

    Sistemi denedim arkadaşlar. Dün 7 TL bakiye yüklemesi yapıp PTT Kargo firması için bir gönderi oluşturdum. Siteye yüklenen krediden sadece hizmet bedeli olan 4,99 TL'yi kesiyor. Bu sabah gönderi kodum geldi. Bu arada gönderi kodu otomatik oluşmuyor, site sahibi sipariş geldiğinde manuel oluşturup o şekilde yolluyor. PTT'ye gidip gönderi kodunu verdiğimde PTT çalışanı ekranda "müşteri bilgileri güncellenmesi gerekiyor" şeklinde bir hatayla karşılaştı ve gönderiyi alamadı. Ardından Kargopon'u arayıp durumu bildirdim. Kısa süre sonra yeni bir gönderi kodu oluşturup mail ile gönderdi. Ayrıca mailde "Kargo firmasına ürün teslimi sırasında Zebramo anlaşması üzerinden gönderim yapacağınızı belirterek gönderi kodunu iletmeniz yeterli olacaktır. " diye bir detay bulunuyordu. Tekrar PTT'ye gidip gönderi kodunu PTT çalışanına ilettim ve ardından kargo ücreti olarak 3,80 TL gönderi talep ettiler.

    Güncelleme 2: Zebramo ile bir partnerlik anlaşmaları varmış. İkinci gelen mailde belirttiler.

    Herkese kolaylıklar diliyorum...

    Alternatif olarak:
    Hocam site sahibi arkadaş zebramo üzerinde satıcı hesabı açmış. Senin istediğin adres ve kişi adına kendi ilanını satın alıp çıkan kodu sana gönderiyor. Yani herhangi bir kargo anlaşması falan yok sağ kulağını sol elle tutmaya çalışmış kısaca. Siteye hiç bakmadım sadece yazdıklarına bakarak kesinlikle durum bu başka bir ihtimal yok derecesinde eminim diyorum.
    Uzak durmani öneririm, kendin zebramo hesabı açıp aynı şeyi kendin yapsan daha kısa sürer daha az masraflı olur