• 11-03-2019, 12:43:39
    #19
    Gönderen arkadaş varsa desi fiyatını paylaşabilir mi?
  • 11-03-2019, 13:59:19
    #20
    Dün 7 tl yükleme yapıp kargo oluşturdum. Sabah kargo kodum geldi. Bugün ptt ile göndermeyi deneyip tekrar bilgilendireceğim.

    Edit: bu arada kargo ücreti 3,80 tuttu 1 desi için. Hizmet bedeli dahil 4,99 bakiye kesti.

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni alıntılayabilir misiniz
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatları uygun takipte kalalım
    gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim bende
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar gerçekten müthiş. Ben de takipteyim. Alıntı yaparsanız çok sevinirim 😊
    wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
    bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende takipteyim merak uyandırıcı bir konu olmuş, benide etiketlerseniz çok memnun olurum
    Ekilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderen arkadaş varsa desi fiyatını paylaşabilir mi?
  • 11-03-2019, 14:05:47
    #21
    Devamındaki sürecide zaman zaman paylaşırsanız ve alıntılarsanız çok mutlu olurum üstat bende yakın zamanda deneyeceğim

    Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-03-2019, 14:52:41
    #22
    bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamındaki sürecide zaman zaman paylaşırsanız ve alıntılarsanız çok mutlu olurum üstat bende yakın zamanda deneyeceğim

    Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Tamamdır hocam
  • 11-03-2019, 15:49:09
    #23
    fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam
    Sağolun. Kargo kupon kodunu hemen vermiyor mu? Kodu şubeye verirken site adını mı söylüyorsunuz?
  • 11-03-2019, 19:53:04
    #24
    Diğer gelişmeleri de takip ediyorum hocam çok teşekkür ederim
  • 11-03-2019, 20:35:46
    #25
    Konuyu güncelledim arkadaşlar, okuyabilirsiniz.

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim
    dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam beni alıntılayabilir misiniz
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatları uygun takipte kalalım
    gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim bende
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar gerçekten müthiş. Ben de takipteyim. Alıntı yaparsanız çok sevinirim 😊
    wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
    bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende takipteyim merak uyandırıcı bir konu olmuş, benide etiketlerseniz çok memnun olurum
    Ekilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderen arkadaş varsa desi fiyatını paylaşabilir mi?
  • 11-03-2019, 20:48:50
    #26
    https://vipdunya.com/ bu sitede pttkargo ile çalışıyor. 4 TL'ye kupon veriyor sonra birde gönderim bedeli veriyorsunuz. Kargo bilgilerini siz kendiniz giriyorsunuz. Kontör aldım ama kullanmadım. Genelde instagramda ürün satanlar kullanıyor.
  • 12-03-2019, 00:04:18
    #27
    Merhaba akdaşlar fiyatlar gerçekten makul ama kapıda ödeme nasıl parayı ödüyormu gerçekten yaklaşık bir aydır arayış içindeyim 1 3 desi kapıda ödeme 14TL normal kargo 10TL bir kargo çalışanı arkadaşım sonucu tanıştım sağ olsunlar gittiğmde 17 çalışanı vardı ve 4 kargo firmasıyla çalışıyorlardı fatura konusunda da yardımcı oldular iki aydır çalışıyorum çok sağ olsunlar hiç bir sıkıntı çıkarmadılar yanlışlıkla ucuz kargo pahalı kargo diyip mallarınızı ve paranızı çaldırtmayın ve gerçekten bu kargo işi artık çözüme kavuşması gerekiyor haddinden fazla para almaktalar buda ayrı bir konu.