Kargopon nasıl bilirsiniz?
41
●14.624
- 11-03-2019, 13:59:19Dün 7 tl yükleme yapıp kargo oluşturdum. Sabah kargo kodum geldi. Bugün ptt ile göndermeyi deneyip tekrar bilgilendireceğim.
Edit: bu arada kargo ücreti 3,80 tuttu 1 desi için. Hizmet bedeli dahil 4,99 bakiye kesti.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-03-2019, 15:49:09Sağolun. Kargo kupon kodunu hemen vermiyor mu? Kodu şubeye verirken site adını mı söylüyorsunuz?fatihkara41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2019, 20:35:46Konuyu güncelledim arkadaşlar, okuyabilirsiniz.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-03-2019, 20:48:50https://vipdunya.com/ bu sitede pttkargo ile çalışıyor. 4 TL'ye kupon veriyor sonra birde gönderim bedeli veriyorsunuz. Kargo bilgilerini siz kendiniz giriyorsunuz. Kontör aldım ama kullanmadım. Genelde instagramda ürün satanlar kullanıyor.
- 12-03-2019, 00:04:18Merhaba akdaşlar fiyatlar gerçekten makul ama kapıda ödeme nasıl parayı ödüyormu gerçekten yaklaşık bir aydır arayış içindeyim 1 3 desi kapıda ödeme 14TL normal kargo 10TL bir kargo çalışanı arkadaşım sonucu tanıştım sağ olsunlar gittiğmde 17 çalışanı vardı ve 4 kargo firmasıyla çalışıyorlardı fatura konusunda da yardımcı oldular iki aydır çalışıyorum çok sağ olsunlar hiç bir sıkıntı çıkarmadılar yanlışlıkla ucuz kargo pahalı kargo diyip mallarınızı ve paranızı çaldırtmayın ve gerçekten bu kargo işi artık çözüme kavuşması gerekiyor haddinden fazla para almaktalar buda ayrı bir konu.