Merhaba akdaşlar fiyatlar gerçekten makul ama kapıda ödeme nasıl parayı ödüyormu gerçekten yaklaşık bir aydır arayış içindeyim 1 3 desi kapıda ödeme 14TL normal kargo 10TL bir kargo çalışanı arkadaşım sonucu tanıştım sağ olsunlar gittiğmde 17 çalışanı vardı ve 4 kargo firmasıyla çalışıyorlardı fatura konusunda da yardımcı oldular iki aydır çalışıyorum çok sağ olsunlar hiç bir sıkıntı çıkarmadılar yanlışlıkla ucuz kargo pahalı kargo diyip mallarınızı ve paranızı çaldırtmayın ve gerçekten bu kargo işi artık çözüme kavuşması gerekiyor haddinden fazla para almaktalar buda ayrı bir konu.