Konuyu güncelledim arkadaşlar, okuyabilirsiniz.
bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
hocam beni alıntılayabilir misiniz
Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?
fiyatları uygun takipte kalalım
takipteyim bende
Fiyatlar gerçekten müthiş. Ben de takipteyim. Alıntı yaparsanız çok sevinirim 😊
Yazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
Bende takipteyim merak uyandırıcı bir konu olmuş, benide etiketlerseniz çok memnun olurum
Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.
Gönderen arkadaş varsa desi fiyatını paylaşabilir mi?