Konuyu güncelledim arkadaşlar, okuyabilirsiniz.

DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar aracı kargo oluyor hocam belli kargolarla anlaşmaları var
aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kargo işini çözüme kavuştursak mükemmel olucak. Ben mng kargo ile yıllardır çalışıyorum. 300TL Ürünün kargosu 130TL tuttu geçen gün. Satış iptal oldu. Kazançımızda üründen 60 70 tl. Aynı ürünü n11 gitti filan 70TL ye gönderiyor. Deli olucam ya. İş yapamıyoruz kargo yüzünden. Bütün reklamları durdurduk. Ne yapacağız yokmu çözüm yolu ?
dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takipteyim
dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam beni alıntılayabilir misiniz
Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklınıza gelirse bana da alıntı veya etiket yapar mısınız hocam?
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatları uygun takipte kalalım
gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takipteyim bende
Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar gerçekten müthiş. Ben de takipteyim. Alıntı yaparsanız çok sevinirim 😊
wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım çok acemi olmuş, Kurumsal bir firma degil sanırsam. Ayrıca benide etiketlerseniz sevinirim.
bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende takipteyim merak uyandırıcı bir konu olmuş, benide etiketlerseniz çok memnun olurum
Ekilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitedeki kargo rakamlarının üstüne bir de site komisyonu var imiş. 0-1 desi için 4.99 tl, 1-50 desi için 5.99 sabitmiş(site komisyonu). Sistem siteye bakiye yükleyip komisyon parasını veriyorsunuz,size kod gönderiyorlar. O kodu kargoya verdiğinizde orda ki fiyatlara gönderiyormuşuz.
TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderen arkadaş varsa desi fiyatını paylaşabilir mi?