Merhaba arkadaşlar kargopondan sorunsuz bir alışveriş gerçekleştirdim.Sürat kargo ile 20 desi civarındaki kolim 80-90 tl tutacakken kargopon sayesinde 20 tl ye yolladım.İşlem çok basit sistemden sizden istenen bilgileri dolduruyorsunuz.Kayıt ediyorsunuz. 5,99 TL tutarında gönderi kodu satın alıyorsunuz ve bu kadar.Ben çok memnun kaldım.Bundan sonra kargo ile işim oldugu zaman kargopondayım