Merhabalar,
Ucuz kargo firması araştırırken kargopon .com diye bir site keşfettim. Sistem bakiye yükleyerek çalışıyor. Anlaşmalı olduğu 3 kargo firması var ve fiyatları da çok uygun. Aranızda kullanan var mı? Güvenilir mi?
Teşekkürler, iyi forumlar.
Güncelleme
Sistemi denedim arkadaşlar. Dün 7 TL bakiye yüklemesi yapıp PTT Kargo firması için bir gönderi oluşturdum. Siteye yüklenen krediden sadece hizmet bedeli olan 4,99 TL'yi kesiyor. Bu sabah gönderi kodum geldi. Bu arada gönderi kodu otomatik oluşmuyor, site sahibi sipariş geldiğinde manuel oluşturup o şekilde yolluyor. PTT'ye gidip gönderi kodunu verdiğimde PTT çalışanı ekranda "müşteri bilgileri güncellenmesi gerekiyor" şeklinde bir hatayla karşılaştı ve gönderiyi alamadı. Ardından Kargopon'u arayıp durumu bildirdim. Kısa süre sonra yeni bir gönderi kodu oluşturup mail ile gönderdi. Ayrıca mailde "Kargo firmasına ürün teslimi sırasında Zebramo anlaşması üzerinden gönderim yapacağınızı belirterek gönderi kodunu iletmeniz yeterli olacaktır. " diye bir detay bulunuyordu. Tekrar PTT'ye gidip gönderi kodunu PTT çalışanına ilettim ve ardından kargo ücreti olarak 3,80 TL gönderi talep ettiler.
Güncelleme 2: Zebramo ile bir partnerlik anlaşmaları varmış. İkinci gelen mailde belirttiler.
Herkese kolaylıklar diliyorum...
Alternatif olarak: https://www.gitkargo.com/ firmasını tavsiye ediyorum.İadelerden ücret almıyorlar ve Aras, PTT ile çalışıyorlar.İstanbul'da olan varsa çalışma şartları çok uygun.