Alınganlık göstermedim yanlış anlama, hayatımda dilenciye hiç para vermedim şimdiye kadar, vermem de. Ama yukarıdaki yorumlara bakarsan diğer kişiler verdiklerini söylemiş. Bi nevi onlara mal demişsin gibi oluyor 😀 belki de sadece ben öyle anlamışımdır, kusuruma bakma
Günde onlarca konu açılıyor yüzlerce anlamlı anlamsız yorumlar atılıyor her yoruma mesaja cevap verilse neler olacağını siz tahmin edin. Dikkat ederseniz siz sadece dikkate alıp bu kişiye cevap vermişsiniz bence bir çok kişi o yorumu gördü de cevap verip karşılığında cevap alabilecek kimseyi göremedi.
"Cahille sohbet etmek zordur bilene, çünkü cahil ne gelirse söyler diline..."