Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınganlık göstermedim yanlış anlama, hayatımda dilenciye hiç para vermedim şimdiye kadar, vermem de. Ama yukarıdaki yorumlara bakarsan diğer kişiler verdiklerini söylemiş. Bi nevi onlara mal demişsin gibi oluyor 😀 belki de sadece ben öyle anlamışımdır, kusuruma bakma
yok hocam kimsenin yorumunu okumadım ki r10 üyelerine neden hakaret edeyim durduk yere.