Günde onlarca konu açılıyor yüzlerce anlamlı anlamsız yorumlar atılıyor her yoruma mesaja cevap verilse neler olacağını siz tahmin edin. Dikkat ederseniz siz sadece dikkate alıp bu kişiye cevap vermişsiniz bence bir çok kişi o yorumu gördü de cevap verip karşılığında cevap alabilecek kimseyi göremedi.
"Cahille sohbet etmek zordur bilene, çünkü cahil ne gelirse söyler diline..."
Ben uyarayım da, dikkate alıp almamak ona kalmış. Zaten o yorumu yapmadan önce mesajını şikayet etmiştim.