Dini hassasiyetleri kullanarak insanların duygularını sömürüyorlar bence para verilmemeli.Meslek haline getirdiler.
Bizim burada 2 tane sabit dilenci var.Ara ara çay ocağına gidip sigarayı yakıp makara muhabbet yapıyorlar.Aslında pek de dilenecek durumda olmadıkları belli.