• 09-01-2019, 18:06:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    sıfır bir binaya taşındım. iskanı yoktu. bina dolu tüm dairelerde oturanlar var. taşınalı 9 ay oldu. elektrik faturası gelmiyordu, inşaatın sahiplerine gittim söyledim. onlarda iskan olmadığı için gelmiyor dedi. zaten elektriğide üstüme alamamıştım bu yüzden. dün elektrik saatlerini okudular o inşaat firmasından gelip ardından bu gün a4 kağıdana hangi dairenin ne kadar borcu var yazmışlar. birde bize 700 küsür TL borç çıkartmışlar. ödemek zorunda mıyım? bunların yaptıkları ************** değil mi? iskanı olmayan bir yeri nasıl satıp kullandırırlar bize? bu elektrik faturasından kim sorumlu? bu gelen borç bina şantiye olarak gözükdüğü için böyle çıkıyor bu bizim sorunumuz mu? bana gelmiş bişey değil sonuçta o şirkete geldi. ödemezsem ne olur?

    çok fazla soru sordum farkındayım ama bunların cevabını almalıyım ki hakkımı arayayım. daha önce başına gelen var mı bana tecrübelerini paylaşsın
  • 09-01-2019, 18:08:22
    #2
    Kesin olmamamakla beraber, şantiye olarak pahalı elektrik kullanımı ile birlikte, inşaat evresi de dahil tüm borcu tüm dairelere yansıtmışlar.
    Pahalı olduğu vs. doğrudur ama inşaat aşamasını da size yansıtmış olabilirler. Bu durumda ne olur bilen arkadaşlar cevaplar.
  • 09-01-2019, 18:10:06
    #3
    triekok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    sıfır bir binaya taşındım. iskanı yoktu. bina dolu tüm dairelerde oturanlar var. taşınalı 9 ay oldu. elektrik faturası gelmiyordu, inşaatın sahiplerine gittim söyledim. onlarda iskan olmadığı için gelmiyor dedi. zaten elektriğide üstüme alamamıştım bu yüzden. dün elektrik saatlerini okudular o inşaat firmasından gelip ardından bu gün a4 kağıdana hangi dairenin ne kadar borcu var yazmışlar. birde bize 700 küsür TL borç çıkartmışlar. ödemek zorunda mıyım? bunların yaptıkları ************** değil mi? iskanı olmayan bir yeri nasıl satıp kullandırırlar bize? bu elektrik faturasından kim sorumlu? bu gelen borç bina şantiye olarak gözükdüğü için böyle çıkıyor bu bizim sorunumuz mu? bana gelmiş bişey değil sonuçta o şirkete geldi. ödemezsem ne olur?

    çok fazla soru sordum farkındayım ama bunların cevabını almalıyım ki hakkımı arayayım. daha önce başına gelen var mı bana tecrübelerini paylaşsın
    Taşınırken iskanı yoktu diyorsun taşınıp kullanıyorsun ama fatura gelince nasıl kullandirirlar diyorsun. seninde onlardan hiç bir farkın yok. Kullandıysan ödeyeceksin ödemezsen bir hırsızdan ne farkın var?
  • 09-01-2019, 18:12:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşınırken iskanı yoktu diyorsun taşınıp kullanıyorsun ama fatura gelince nasıl kullandirirlar diyorsun. seninde onlardan hiç bir farkın yok. Kullandıysan ödeyeceksin ödemezsen bir hırsızdan ne farkın var?
    konuşmalarına dikkat et. dikkatli okusaydın ben baştan söyledim o inşaat firmasına. elektirk borcu toplu gelmesin bunu bir şekilde halledelim diye. iskan al öyle elektriğide üstüme alayım dedim o konuşmadada. yukarıda ki arkadaşın dediği gibi benim inşaatla ne alakam var bana şantiye elektriği faturası çıkartıyorlar. ayrıca kaldıki inşaattan önceki halinden bananede niye ödeyeyim inşaat halindeyken kullandığı elektriği
  • 09-01-2019, 18:13:43
    #5
    9 ay oturup elektrik kullandıysanız 700 tl gayet makul bence, ödenebilir. Normal faturalandırma olunca bundan daha fazlası gelebilir, elektrik artık oldukça pahalı, düğmelere dokunan yanıyor.
  • 09-01-2019, 18:15:17
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 ay oturup elektrik kullandıysanız 700 tl gayet makul bence, ödenebilir. Normal faturalandırma olunca bundan daha fazlası gelebilir, elektrik artık oldukça pahalı, düğmelere dokunan yanıyor.
    ben benim kullandığım kadarını zaten ödeyecem. ama bu do landırıcılardan nasıl kurtulurum onu bilmiyorum. çünkü bunlar 9 aydır iskan alamadı bu gün alacaz yarın alacaz diyip duruyorlar. bi altı ay sonra yine böyle toplu fatura gelecek kimin gücü yeter toplu ödemeye
  • 09-01-2019, 18:16:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    9 ayda 700 gelmiş daha ne olsuz biz o parayı 3 ayda ödüyoruz. ayrıca burda bir hukuksuzluk yok şantiye eşektiriği kullanmışsınız. eve taşınırken ve geçen bu zaman zarfında ne yaptınız sadece inşaat firmasına mı gittiniz. hiç tedaşın kapısını çaldınız mı belediyeye gittiniz mi . su faturası da öyle gelir toplu olarak. kullandınız mı ? evet ödeyecek misiniz ? evet
  • 09-01-2019, 18:18:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    etapsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 ayda 700 gelmiş daha ne olsuz biz o parayı 3 ayda ödüyoruz. ayrıca burda bir hukuksuzluk yok şantiye eşektiriği kullanmışsınız. eve taşınırken ve geçen bu zaman zarfında ne yaptınız sadece inşaat firmasına mı gittiniz. hiç tedaşın kapısını çaldınız mı belediyeye gittiniz mi . su faturası da öyle gelir toplu olarak. kullandınız mı ? evet ödeyecek misiniz ? evet
    belediyeyede gittim sepaşada gittim. iskan almak zorundalar dedi şikayetimide yaptım bi pok çıkmadı ki buradan yazıyorum bi bile akıl verir diye. adamların her gün yanına gidiyorum alın artık şu iskanı diye. suyu güç bela kendi üstüme aldımda kurtuldum onu normal ödüyorum. fakat elektriği bir türlü vermediler. kaç kere uğraştım.

    bişey soruyoruz bilen de bilmeyende konuşuyor arkadaş. sözüm sana değil
  • 09-01-2019, 18:27:59
    #9
    Hocam *********** bunlar kurtulmam lazım diyorsunuz. O halde yapmanız gereken şey gelen faturayı ödeyip, evden çıkmak.