Arkadaşlar merhaba,
sıfır bir binaya taşındım. iskanı yoktu. bina dolu tüm dairelerde oturanlar var. taşınalı 9 ay oldu. elektrik faturası gelmiyordu, inşaatın sahiplerine gittim söyledim. onlarda iskan olmadığı için gelmiyor dedi. zaten elektriğide üstüme alamamıştım bu yüzden. dün elektrik saatlerini okudular o inşaat firmasından gelip ardından bu gün a4 kağıdana hangi dairenin ne kadar borcu var yazmışlar. birde bize 700 küsür TL borç çıkartmışlar. ödemek zorunda mıyım? bunların yaptıkları ************** değil mi? iskanı olmayan bir yeri nasıl satıp kullandırırlar bize? bu elektrik faturasından kim sorumlu? bu gelen borç bina şantiye olarak gözükdüğü için böyle çıkıyor bu bizim sorunumuz mu? bana gelmiş bişey değil sonuçta o şirkete geldi. ödemezsem ne olur?
çok fazla soru sordum farkındayım ama bunların cevabını almalıyım ki hakkımı arayayım. daha önce başına gelen var mı bana tecrübelerini paylaşsın
Elektrik Borcu Toplu geldi
12
●457
- 09-01-2019, 18:08:22Kesin olmamamakla beraber, şantiye olarak pahalı elektrik kullanımı ile birlikte, inşaat evresi de dahil tüm borcu tüm dairelere yansıtmışlar.
Pahalı olduğu vs. doğrudur ama inşaat aşamasını da size yansıtmış olabilirler. Bu durumda ne olur bilen arkadaşlar cevaplar. - 09-01-2019, 18:10:06Taşınırken iskanı yoktu diyorsun taşınıp kullanıyorsun ama fatura gelince nasıl kullandirirlar diyorsun. seninde onlardan hiç bir farkın yok. Kullandıysan ödeyeceksin ödemezsen bir hırsızdan ne farkın var?triekok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2019, 18:12:43Üyeliği durduruldukonuşmalarına dikkat et. dikkatli okusaydın ben baştan söyledim o inşaat firmasına. elektirk borcu toplu gelmesin bunu bir şekilde halledelim diye. iskan al öyle elektriğide üstüme alayım dedim o konuşmadada. yukarıda ki arkadaşın dediği gibi benim inşaatla ne alakam var bana şantiye elektriği faturası çıkartıyorlar. ayrıca kaldıki inşaattan önceki halinden bananede niye ödeyeyim inşaat halindeyken kullandığı elektriğiWebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2019, 18:15:17Üyeliği durdurulduben benim kullandığım kadarını zaten ödeyecem. ama bu do landırıcılardan nasıl kurtulurum onu bilmiyorum. çünkü bunlar 9 aydır iskan alamadı bu gün alacaz yarın alacaz diyip duruyorlar. bi altı ay sonra yine böyle toplu fatura gelecek kimin gücü yeter toplu ödemeyetolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2019, 18:16:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.9 ayda 700 gelmiş daha ne olsuz biz o parayı 3 ayda ödüyoruz. ayrıca burda bir hukuksuzluk yok şantiye eşektiriği kullanmışsınız. eve taşınırken ve geçen bu zaman zarfında ne yaptınız sadece inşaat firmasına mı gittiniz. hiç tedaşın kapısını çaldınız mı belediyeye gittiniz mi . su faturası da öyle gelir toplu olarak. kullandınız mı ? evet ödeyecek misiniz ? evet
- 09-01-2019, 18:18:05Üyeliği durduruldubelediyeyede gittim sepaşada gittim. iskan almak zorundalar dedi şikayetimide yaptım bi pok çıkmadı ki buradan yazıyorum bi bile akıl verir diye. adamların her gün yanına gidiyorum alın artık şu iskanı diye. suyu güç bela kendi üstüme aldımda kurtuldum onu normal ödüyorum. fakat elektriği bir türlü vermediler. kaç kere uğraştım.etapsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bişey soruyoruz bilen de bilmeyende konuşuyor arkadaş. sözüm sana değil