Taşınırken iskanı yoktu diyorsun taşınıp kullanıyorsun ama fatura gelince nasıl kullandirirlar diyorsun. seninde onlardan hiç bir farkın yok. Kullandıysan ödeyeceksin ödemezsen bir hırsızdan ne farkın var?
konuşmalarına dikkat et. dikkatli okusaydın ben baştan söyledim o inşaat firmasına. elektirk borcu toplu gelmesin bunu bir şekilde halledelim diye. iskan al öyle elektriğide üstüme alayım dedim o konuşmadada. yukarıda ki arkadaşın dediği gibi benim inşaatla ne alakam var bana şantiye elektriği faturası çıkartıyorlar. ayrıca kaldıki inşaattan önceki halinden bananede niye ödeyeyim inşaat halindeyken kullandığı elektriği