9 ayda 700 gelmiş daha ne olsuz biz o parayı 3 ayda ödüyoruz. ayrıca burda bir hukuksuzluk yok şantiye eşektiriği kullanmışsınız. eve taşınırken ve geçen bu zaman zarfında ne yaptınız sadece inşaat firmasına mı gittiniz. hiç tedaşın kapısını çaldınız mı belediyeye gittiniz mi . su faturası da öyle gelir toplu olarak. kullandınız mı ? evet ödeyecek misiniz ? evet