tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 ay oturup elektrik kullandıysanız 700 tl gayet makul bence, ödenebilir. Normal faturalandırma olunca bundan daha fazlası gelebilir, elektrik artık oldukça pahalı, düğmelere dokunan yanıyor.
ben benim kullandığım kadarını zaten ödeyecem. ama bu do landırıcılardan nasıl kurtulurum onu bilmiyorum. çünkü bunlar 9 aydır iskan alamadı bu gün alacaz yarın alacaz diyip duruyorlar. bi altı ay sonra yine böyle toplu fatura gelecek kimin gücü yeter toplu ödemeye