9 ayda 700 gelmiş daha ne olsuz biz o parayı 3 ayda ödüyoruz. ayrıca burda bir hukuksuzluk yok şantiye eşektiriği kullanmışsınız. eve taşınırken ve geçen bu zaman zarfında ne yaptınız sadece inşaat firmasına mı gittiniz. hiç tedaşın kapısını çaldınız mı belediyeye gittiniz mi . su faturası da öyle gelir toplu olarak. kullandınız mı ? evet ödeyecek misiniz ? evet
belediyeyede gittim sepaşada gittim. iskan almak zorundalar dedi şikayetimide yaptım bi pok çıkmadı ki buradan yazıyorum bi bile akıl verir diye. adamların her gün yanına gidiyorum alın artık şu iskanı diye. suyu güç bela kendi üstüme aldımda kurtuldum onu normal ödüyorum. fakat elektriği bir türlü vermediler. kaç kere uğraştım.
bişey soruyoruz bilen de bilmeyende konuşuyor arkadaş. sözüm sana değil