Kesin olmamamakla beraber, şantiye olarak pahalı elektrik kullanımı ile birlikte, inşaat evresi de dahil tüm borcu tüm dairelere yansıtmışlar.
Pahalı olduğu vs. doğrudur ama inşaat aşamasını da size yansıtmış olabilirler. Bu durumda ne olur bilen arkadaşlar cevaplar.