• 29-08-2018, 13:17:20
    #10
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.


    5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.
    Subeye git gorus hocam hallederler ama 4-5 taksit geciktikten sonra Sube muduru bile bazen birsey yapamiyor. Merkezde bir havuz var oraya dusuyorsunuz, is subeden cikiyor diye biliyorum. Yanlis yonlendirmiyeyim ama yuzyuze gorusmenizde fayda var.
  • 29-08-2018, 13:24:29
    #11
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subeye git gorus hocam hallederler ama 4-5 taksit geciktikten sonra Sube muduru bile bazen birsey yapamiyor. Merkezde bir havuz var oraya dusuyorsunuz, is subeden cikiyor diye biliyorum. Yanlis yonlendirmiyeyim ama yuzyuze gorusmenizde fayda var.
    Şubeye gidildi, dosya bizden çıkmış artık takip birimi ilgileniyor dediler. Takip biriminde de Ezgi Hanım'ın olmadığı bir gün denk geldim, kibar bi beyefendi yöneticiyle görüşüp ek süre vermişti. Aynı güzelliği bu bayan yapmıyor. Başka nodan arıyıp deniyecem bakalım.
  • 29-08-2018, 13:33:50
    #12
    Hocam sen dediğim gibi yatır 5 bini o müdür illaki gelecek izinden kafana takma fazla 20 bin lira borcun kalmış çoğunu ödemişsin yok derse çıkarsınlar ihaleye yatalım bankanın kapısında kimseyi sokmayız ihaleye dert etmeyin.
  • 29-08-2018, 13:36:13
    #13
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen dediğim gibi yatır 5 bini o müdür illaki gelecek izinden kafana takma fazla 20 bin lira borcun kalmış çoğunu ödemişsin yok derse çıkarsınlar ihaleye yatalım bankanın kapısında kimseyi sokmayız ihaleye dert etmeyin.
    Allah razı olsun hocam, valla ilk defa gülümsedim şu an
  • 29-08-2018, 13:37:43
    #14
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam, valla ilk defa gülümsedim şu an
    Öyle kolay değil evi benim rızam olmadan satmak burda bizim akrabaya aynısı oldu gittik yattık kapının önünde geleni tehtit edip yolladık ağlayanın malı güldürmez.
  • 29-08-2018, 13:39:18
    #15
    kalan borç miktarı çok yüksek değil gibi, anne-baba, eş dost akrabadan temin edip kapatabiliyorsanız kapatın veya araç varsa satın kapatın, hiç olmadı kapattıktan sonra evi değerinden satıp ödersiniz. avukata giderse borç katlanır.



    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle kolay değil evi benim rızam olmadan satmak burda bizim akrabaya aynısı oldu gittik yattık kapının önünde geleni tehtit edip yolladık ağlayanın malı güldürmez.
    o aşamaya getirmemek lazım, ne gereği var, borç var ödenecek sonuçta.
  • 29-08-2018, 13:51:07
    #16
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalan borç miktarı çok yüksek değil gibi, anne-baba, eş dost akrabadan temin edip kapatabiliyorsanız kapatın veya araç varsa satın kapatın, hiç olmadı kapattıktan sonra evi değerinden satıp ödersiniz. avukata giderse borç katlanır.





    o aşamaya getirmemek lazım, ne gereği var, borç var ödenecek sonuçta.
    Normalde satılık bir dairemiz var, anlaştığımız kişi bu cuma peşinat verecekti, ne olduysa dün vazgeçtiklerini söylediler ve zor duruma düştük. Akraba olayına gelince müteahhit amcamız var 1 krş bile destek olamadı. 200 bin limitli kartım var diye hava atan amcaoğlu da kartını veremedi. 125 bin tl esnaf kefalet kredim onaylanmıştı takip bilgisi sisteme girilince iptal ettiler. Yine de umutluyum
  • 29-08-2018, 14:17:49
    #17
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde satılık bir dairemiz var, anlaştığımız kişi bu cuma peşinat verecekti, ne olduysa dün vazgeçtiklerini söylediler ve zor duruma düştük. Akraba olayına gelince müteahhit amcamız var 1 krş bile destek olamadı. 200 bin limitli kartım var diye hava atan amcaoğlu da kartını veremedi. 125 bin tl esnaf kefalet kredim onaylanmıştı takip bilgisi sisteme girilince iptal ettiler. Yine de umutluyum
    bir şekilde halledilir, kul sıkışmadan hızır yetişmezmiş. 3-4 ay gecikmeye düşmeden halledebilseydiniz iyi olacakmış. mal, mülk önemli değil daha iyisi alınır ama itibar önemli. amcaya 2-3 aya evi satıp ödeyeceğinizi söyleyin bence.

    gerçi böyle insanlar bin lira ver deseniz vermezler ama gidip 500 bin lirayı hiç tanımadıkları insanlara verip dolandırılırlar
  • 29-08-2018, 14:44:59
    #18
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şekilde halledilir, kul sıkışmadan hızır yetişmezmiş. 3-4 ay gecikmeye düşmeden halledebilseydiniz iyi olacakmış. mal, mülk önemli değil daha iyisi alınır ama itibar önemli. amcaya 2-3 aya evi satıp ödeyeceğinizi söyleyin bence.

    gerçi böyle insanlar bin lira ver deseniz vermezler ama gidip 500 bin lirayı hiç tanımadıkları insanlara verip dolandırılırlar
    Hayırlısı bakalım. Ha bide başka bir tanıdığa 3 milyon kredi çıkıyormuş 100 binini bize ver dedik tmm dedi, birkaç gün sonra o iş olmadı ya dedi