Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılandırma yapmıyorlar, ipotekli olduğu için ellerinde koz var.


5000'i ödeyip şansımı deniyecem. Ezgi hanım'la görüştüm müdüre bağlamadı izinde dedi, muhtemelen yalan söylüyor.
Subeye git gorus hocam hallederler ama 4-5 taksit geciktikten sonra Sube muduru bile bazen birsey yapamiyor. Merkezde bir havuz var oraya dusuyorsunuz, is subeden cikiyor diye biliyorum. Yanlis yonlendirmiyeyim ama yuzyuze gorusmenizde fayda var.