Subeye git gorus hocam hallederler ama 4-5 taksit geciktikten sonra Sube muduru bile bazen birsey yapamiyor. Merkezde bir havuz var oraya dusuyorsunuz, is subeden cikiyor diye biliyorum. Yanlis yonlendirmiyeyim ama yuzyuze gorusmenizde fayda var.
Şubeye gidildi, dosya bizden çıkmış artık takip birimi ilgileniyor dediler. Takip biriminde de Ezgi Hanım'ın olmadığı bir gün denk geldim, kibar bi beyefendi yöneticiyle görüşüp ek süre vermişti. Aynı güzelliği bu bayan yapmıyor. Başka nodan arıyıp deniyecem bakalım.