Muhendisin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ProjeAgaci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün 5000 tl'yi de tedarik edemedim, takip birimini aradım başka bir yetkili çıktı. Beklediğim para gelmedi pazartesi 15.000 tl olarak ödeme yapacağım dedim. Bayan teklifimi kabul etmedi, sizin dosyayla ilgilenen yetkili sizi arasın dedi. 5 dk sonra buyrun bizi aramışsınız diye aradılar. Bugün ödemeyi yetiştiremedim pazartesi 15.000 ödeyeceğim dedim. ( Tavsiyeler üzerine direk ertelemek zorundasınız havasında konuştum
). Bugün izne çıkıyorum normalde yapmamam gerekiyor son kez gün veriyorum dedi. 03.09 ve 10.09 tarihlerine 2 ödeme günü verdi. Bu haftayı da atlattık çok şükür